7.25.2013

when you lose something you can't replace, when you love someone but it goes to waste


 
Jag kan bara lyssna på Coldplay just nu. Coldplay är min musik, Coldplay delar jag inte med någon. OK kan inte skriva om hur allt förändras av bara några ord, att vilja skrika rakt ut och hur det känns när en går sönder inifrån. Inte just nu. Istället kan ni få se två plagg jag köpte i Berlin:



Svart helt perfekt kjol som jag redan älskar djuuupt

Denna jeansskjorta/jacka för 4€. Älskar den, kommer bo i den resten av sommaren. 

Nu ska jag låta mina bästisar *ta hand om mig*. Vi hörs när vi hörs, typ nästa gång jag sitter och gråter ner i en glassburk och känner för att blotta mig offentligt. 

2 kommentarer:

  1. ÅH, älskar kjolen! GE MIG, typ.

    Så kuuuul! Jag vet att du är tillbaka från luffen och jag vill HÖRA ALLT. Men tyvärr har jag så sjukt lite om pengar, så kanske kan göra något gratis någongång? :))))

    SvaraRadera
  2. Hur mår du egentligen My? <3

    SvaraRadera