7.11.2013

postcards from Italy

Hej alla somriga sockersöta snällisar. (eh)
Gissa vad??? 


Här är vi! My och Flora, Flora och My. (He-he-he, snygga :))))

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––


VI HAR:


tagit igen som fan
nakenbadat
eufori-skrikit 
badat med bikini : )
träffat en svensk tant som berättat historier om maffian
ätit glass, 3 gånger (alldeles för få)
promenerat
sovit bredvid varandra i en bäddsoffa
druckit smoothie
gått i min favvobutik (smycken)
träffat bästa Rémi och pratat om life + allt annat intressant med honom. Han var anarkist, feminist, vandrare, naturperson, fransos, världsperson osv
gråtit lite (jag)
skrattat mycket (vi) 
ätit pizza
druckit rosévin
♥                                        ADJÖ. 

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt. Bara fantastiskt.

    SvaraRadera
  2. My. Har inte läst din blogg så länge men tycker att du verkar pålitlig så väljer att skriva till dig. Jag har varit tillsammans med min pojkvän i två år, helt fantastiska år. Han är den mest fantastiska pojkvän man kan ha, men ja, mina känslor är inte lika starka längre. Jag älskar honom, men jag är inte kär. Skulle jag göra slut så skulle hela hans värld gå under, han har ingen annan och jag vet att det skulle komma som en chock för honom. Hur gör man? Hur ska jag göra?! Snälla, bara ge mig nåt tips. Går under. (Gör inget om du svarar i bloggen och du får gärna ta hjälp av fina Flora att svara.)

    P.S. Din blogg är superfin. D.S.

    /ANNIE

    SvaraRadera