8.07.2012

Stockholm.

Förra veckan var tennisvecka på Lagnö. Spelade tennis varje dag mellan 10:30 och 11:30. En dag matchade jag i gult. (Hehe, på språng ner för min trappa...)
Hade en så fin kväll på F12 med bästa Agnes. Vi ser typ rädda och konstiga ut här, men ändå.
Hängt med Flora  och ätit kladdkaka bland annat.
Jobbat. Denna bild på en sur och färgad jag får representera det. (Men visst har jag snygga arbetsbyxor??)
Promenerat och druckit vin på söder med Klara Tuva. 
Varit på rolig överraskningsfest för Erik. Här är Anna & Anna precis innan Erik kom innanför dörren. Hieheiheie
Barnvaktat till 5 (!) killar i åldrarna 2-8.
Varit på open air.
Sprungit. HEHE och tagit ett antal ego-bilder efter i min "yes fan vad bra jag är"-feeling.


Igår var jag, Flora & Markus hemma hos Oskar och spelade spel och gosade. Tycker så extreeemt mycket om dom och vi har umgåtts i cirka 5 dygn! Så himla sjukt. Men fint såklart.
Idag ligger jag i sängen och tittar på Girls. Och snart ska jag äta min favoritmat till middag.

IMORGON KOMMER ELIAS HEM. PEPPEN ÄR OÄNDLIG.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. alltså girls <3333

    saknar dig

    SvaraRadera
  3. Älskar bildregnet! Härligt. Fastnar speciellt på kladdkakan och barnvaktandet, så mys!

    Och så mys att Elias kommer, så får du massa kramar!

    sv: Och äsch. Det är bara en dum ursäkt för att jag inte hinner. Då kan man skylla på att man är tös. Om man inte är feminist, såklart. Bli inte upprörd - jag driver bara, givetvis!

    Har du och Elias tagit nyckelsteget? ;)



    SvaraRadera