8.20.2012

söndag kväll.

HEJ! Hallå, nu är det såhär: idag har jag haft 83 sidvisningar. 83!!! Kan ni bara tala om vilka ni är som kikar in här? Jag vet att det är EXTREMT jobbigt att skriva en kommentar. Men det är faktiskt inte så tidskrävande som man först tänker sig. Och jag är EXTREMT nyfiken. Berätta, vem är du och hur hittade du hit?
156570524515298744_swsgd9ko_c_large
Tumblr_m8h1tfijvc1qfkewho1_500_large
Tumblr_lr4pt65smx1qc8ie2o1_500_large
Tumblr_lo4l69enrx1qam6r1o1_500_large
Jag ligger i min säng och är så himla lycklig. Men nu ska jag sova. Godnatt och snälla gör mig inte besviken nu genom att inte kommentera. PUSS!

5 kommentarer:

  1. Jag heter Matilda och jag hittade hit genom
    floras blogg!

    SvaraRadera
  2. Jaaag :3
    Och så fint att höra att du är lycklig! Att läsa om sådär smittar verkligen..!

    Jag AVGUDADE Coconutterly Fair, hade sorgestund när den gick ut sortimentet.. Den tillsammans med Cookie Dough var favoriterna. Annars är det också Chocolate Fudge - choklad är den bästa …. Men älskar kakdegen i Cookie Dough och The Vermonster är ju också megagod..!

    SvaraRadera
  3. Jag hittade din blogg via Floras blogg och älskar verkligen citatet/rubriken/something else du har som lyder: "Livet, vilken grej" För så känns det. Kram från Michaela

    SvaraRadera
  4. Jeg er Frida. Fant frem hit gjennom Flora sin fine blogg. Og det er jeg så glad for!! Du skriver så bra.

    SvaraRadera