8.28.2012

Idag har jag:

Gått i 
skolan. Haft lektionerna religion, naturkunskap & samhälle. Alltså PEPP på teoretiska ämnen.
ett par bruna klackar som är typ 4 år gamla men aldrig använda. Har nämligen sko-tema den här veckan och ska ha olika par skor på mig varje dag.

Haft
på mig jeans, min favoritskjorta som ursprungligen är Frejas (hehe...) och en lila blazer köpt på lösvikt i Berlin.
samtal om gäng, bekräftelsebehov & dokumentärfilm tillsammans med Klara Tuva

Varitnästan uteslutande med Maria & Freja hela skoldagen. Har kramp i magen efter allt skratt.
glad & skrattig (som sagt) men emellanåt rastlös.Vill bara göra massa roliga saker hela tiden.

Fåttont i bröstkorgen en gång i timman när jag tänkt på lördag morgon.
endorfinrus av en timma tennisspel. & fick nyss ett fint sms från Johanna

2 kommentarer:

  1. Vilken kamera använde du när du fotade bilderna på "Glorias fest"? Dom var bara så himla fina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en Leica D-Lux 3! Och tack :)

      Radera