8.12.2012

Och var försiktig du har mitt liv i din hand

Jag har så himla bra dagar. Skulle vilja göra mer dagsutflykter, jag har inte badat i havet i Sverige på hela sommaren! Så himla knäppt.

Jag jobbar lite i trädgården. Och på kvällarna dricker jag billig öl och dansar på F12.

I fredags hade Max födelsedagsfest vilket var sjukt kul. Så kul att jag aldrig gick och la mig!

Elias har kommit hem och igår hade vi världens moment vid vattnet, sen åt vi bröllopsdags-middag med hans familj vilket var sjukt mysigt. Efter middagen tog jag mig till stan för att träffa Klara & Maria. Vi hade intressanta diskussioner och jag & Maria dansade till stängning.

Ikväll ska jag bara umgås med min familj <3

1 kommentar:

  1. Åh!! Såg du mig och Martin?! Åh, nu blir jag massa besviken, önskar vi träffats på! Nästa gång får du bannemig springa efter - det spelar ingen roll hur fånigt det verkar! Jag skulle verkligen uppskatta det :D

    Och lång? Haha, är 169, men jag hade klackar också, tehe...

    SvaraRadera