8.19.2012

bira bira bira bärs bärs bärs

Var på sommar samma kväll som Elias skulle komma hem från Barcelona med dessa tre snyggosar.
<3
Öl på After med Klara & Maria.
Fikade med Sebastian, Pontus & Agnes.
Jag och Flora satt i vitan en dag och Elias kom förbi <3333333333 Åh blir varm i magen av den här bilden.
Flora hade blommor i håret! Fin!
En dag följde Elias & Ringo med mig en bit till bussen hehe. :)

I tisdags grillade jag, Maria, Klara Tuva, Sebastian & Elias hemma hos mig och sedan piffade vi med hatt och grejer för att...
(Såklart...) gå till F12. Här är mitt i låten Ni**as in Paris. Jag & Maria blev överlyckliga (jag ser iofs smått drogad ut på den här bilden hehe) när den sattes på, vi välte omkull alla runt oss. Det var ett sant moment.
Sen var vi på efterfest med supertrevliga människor. ÄLSKAR sånt.
Jag - så lycklig - när vi promenerade barfota hem längs Strandvägen när alla andra cyklade till jobbet.
Igår var det Grolsch Block Party vid hela SoFo och vi drack gratis öl på bland annat Grandpa.
Det var typ jätteKUL att dricka öl samtidigt som man prövade roliga och fina kläder. Jag prövade en miljard klänningar med spets, pärlor och paljetter.

Så himla kul kväll igår! Festade med, främst Maria, men sedan alla möjliga underbara vänner i cirka tio timmar. 
Idag har jag spelat tennismatch tillsammans med min mamma i en och en halv timma. (vi vann!). Sedan åt vi hämtmat utomhus i kvällssolen.
Nu förtär vi dessa gudagåvor och kollar på Bond. Men jag har tappat handlingen helt och skriver lite på den här platsen istället.

3 kommentarer:

  1. VAR HAR DU KÖPT DEN SVARTA LÅNGA KOFTAN DU HAR PÅ DIG???????? MEGASNYGG!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack tack! Den är gammal och jag vet faktiskt inte vart den är ifrån, men jag kan kanske ta reda på! Hör av mig hehe. :)))))))))

      Radera
  2. okej men det vore asnajs:)))) letar överallt efter långa svarta koftor men hittar fan inga!! :((( du har inte sett någon?? hehe

    SvaraRadera