5.03.2014

Stockholm pt. 2

Ok så mer saker jag gjorde:

Träffade mina eminenta morföräldrar. Vi drack vin/öl/bubbelvatten på Vau de Ville och diskuterade politik, Lund, framtid, skolsystem å sånt där. Sen gick jag och mormor armkrok på stan, kollade på smycken, luktade på parfymer och jag bara njöt av att ha finaste mormor i världen

Passade ju på att äta massa gott. Typ som färskt bröd med mozzarella/avokado/basilika. Och kex som smakar mintchoklad!!

Spelade tennis en morgon. Var så jävla arg på mamma när hon väckte mig och tvingade mig upp haha

Men det var svinkul, såklart! FYFAN vad jag saknat tennis. Endorfinruset efteråt.

Hittade mina gamla favoritjeans som jag letat efter I TVÅ ÅR undangömda i min lillebrors garderob? Fick knappt igen dem men till slut gick det och jag var happy för "nya" byxor

Kollade såklart på körsbärsblommen

He. He.

En fredagskväll var jag hemma med mina föräldrar. Kom hem och möttes av pappa+champagne

Samt hans pasta <333 aaah

Och bröd doppat i olivolja med flingsalt. Detta är typ vad jag skulle välja som sista måltid.

<3

Vi tog massa selfies och gapskrattade tillsammans

Världens bästa föräldrar!!!!!!!!!!! Orkar ej

Min sista kväll inleddes med öl i Ivar Los park med bästis.


Och sedan tog jag och KT bussen ut till Nacka för att parta på födelsedagsfirande för vår Maria som hade anlänt från Centralamerika bara ett par dagar innan.

Sent på natta tog sällskapet bussen till stan, folk droppade av och så var vi 4 tappra själar kvar som gick och dansade på Berns tills stängning. Träffade på folk, dansade, drack dyr öl. Somnade i ett loftrum med Mathilda klockan halv 7 och var nära på att missa tåget hem dagen efter

Men det gjorde jag turligt nog inte utan efter 5h tågliggandes (mådde...fruktansvärt...) anlände jag till Lunds central och det kändes som om jag varit borta i ett halvår och samtidigt som min fantastiska Stockholmsresa aldrig hänt. Knäppt det där.

Klart slut på finfinfin Stockholmsvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar