5.07.2014

kvalborg valborg finalborg



Kvalborg inleddes med underbart god (det fanns allt man vill ha) brunch i solsken

Tillsammans med de här favorittjejerna: Cissi, Louise, Matilda, Lisa, Ellen och Angelika.

Sedan tog vi cyklarna till Hallands/Västgöta nation som hade kvalborgsfirande. Det var öl, gassande sol, Näääk & Nimo och en massa taggat folk

Älskling<3 Vi sprang ish omkring och skrek liiiivet asså liiiiife

Sen hängde jag på en solskensplätt i gräset, drack fulvin och lekte lek och kom i säng tidigt. Mycket bra.

Dagen efter var det självaste valborg och detta är enda bilden jag tog??? Tog en massa knäppa videos men det kan jag ju inte visa hehe. Vi hängde i alla fall i stadsparken och ba mådde, grillade hos CJ och sen dansade jag på en utomhusfest i norr och blev matad med rosévin och pussar

Och så avslutades festligheterna 1 maj med firande på Göteborgs nation i världens jävla solsken

Världens bästa brudar och jag drack rosédrinkar, dansade och gjorde uppdrag från en lista vi skrivit innan

Var så sjuuuuukt glad

Seriöst mest euforiska timmarna på året hittills?

Sen dess har jag rehab:at med bland annat pannkakor hos Angie

Och promenader i grönskan

MAJ!!!! Världens bästa månad!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar