4.28.2014

Stockholmsbestyr

Tja fans

Första kvällen i Stockholm mötte jag upp en Oskar och så satt vi vid Engelbrektskyrkan och tog igen samt skålade för livet och våren. Oskar gör mig fan glad som ingen annan <3

Sen plockade Sebastian upp mig med bil och så cruisade vi runt lite bla förbi Kummelnäs och solnedgången. mkt vackert

Avslutade kvällen hemma hos Douglas där vi åt ost och kex. Älskar ost och kex varför äter man det inte oftare??

Var på plantagen med mamma en dag och såg dessa LJUVLIGA små träd. Ser ut som dansande kvinnor? Vill hoppa ner i krukan å dansa med alla ben å armar

Top 3 bästa med att vara hemma: Äta. Här är en frunch jag åt med omelett, kapris, oliver, avokado (balsamico på ej chokladsås) och grapefruktjuice. ÄLSKA

Nomnomnom

Var extremt glad för det mesta pga vackraste vädret, vackraste människorna

Picknickade med Flora i Kronobergsparken

Världens peppigaste kompis, älskar henne så mycket ni vet

...även för att hon tog med mig på event där det delades ut burgare (VEGGO!!! SÅ SJUKT GOD!)
IMG_7237
Och så fick man öl/drink-biljetter, Miss Li & Say lou lou spelade och kanske det bästa: Det fanns en fotoautomat där vi gick lös. Denna sitter på min vägg nu <3
DE HADE EN DRINK SOM HETTE SELFIE! Omöjligt att inte bli vild av 
<3
Har även hunnit träffa den här gosbollen och vi hade det fint i kvällssolen över en öl. Sedan fick jag även turen att sussa bredvid henne en natt. Jag kom till henne fnittrig av livet och så somnade vi framför satc <3
Den här personen kanske ni känner igen - mitt energipiller Klara Tuva aka KT. Vi hade inte setts sen december (egentligen sen i somras) men tog igen allt över en kaffe vid Nytorget. Och allt kändes precis som vanligt, såklart 
Och så har jag ätit snoppglassen, finally. Den var god. Bästa: det översta lagret poppade på tungan, ni vet sånt där knastergodis som liksom klickar mot tungan?

Ah ok slut på inlägg. Gjorde mer saker men det får ni se en annan dag! Nu ska jag iväg och äta päronsplitt, vet ej när vi hörs för imorgon börjar valborgskalasandet! (Är orimligt taggad) Återkommer innan veckan är slut iaf. Fortsätt ställa frågor om ni vill (inlägget 2 ner), ha en asfin valborg vad ni än gör och så hörs vi snaaaarrrrrt <3

1 kommentar:

  1. Var så himla säker på att det var chokladsås på avokadon!

    SvaraRadera