5.23.2014

NEW YORK

HEJ! IGEN! Angående förra inlägget. Jag mår kasst för vissa grejer men alltså VAFAN. Jag vet att man måste få må dåligt även om man lever det mest privilegierade livet och yadayada men jag blir lite trött på mig själv alltså. Jag är sååååå lyckligt lottad. Orkar ej ha ångest över diverse saker. Jag ska ta tag i grejer som ligger å gror i ångestsäcken nere i magen/bröstet men annars tänker jag fan vara glad för allt det fina som är just nu.

Till exempel....


Jag är i fucking New York. Hehe. Alltså. Denna stad. Det kändes surrealistiskt att komma hit igår, som om jag kände staden utan och innan trots att jag aldrig varit här tidigare men samtidigt som om det var en dröm. New York ÄR verkligen som alla säger. Drömmigt som tusan. Ahhh

Här är jag igår när jag och pappa promenerade hem från en indisk restaurang i ljummet kvällsregn. Då var jag lycklig.

Nu ska jag promenera ut till 7th avenue på sko-jakt.
Jag har tagit bort twitter från min mobil - alltid en början - men jag tänker inte sluta blogga pga jag älskar det??

2 kommentarer:

  1. Nej du ska inte sluta blogga ok ok? Tycker så mycket om den här platsen. Ha det underbart i NY <3

    SvaraRadera
  2. Jag tänker ändå att blogga kanske är lite annorlunda än typ twitter och sånt. Jag slutade med instagram trots det är kul för mådde bara dåligt av allt där. Hade jag en bra och fin eftermiddag blev den fulare efter att scrollat igenom och sett att ALLA hade en AMAZING dag. Så man kan ju välja lite vad som är bra för en. Men blogga kan ju också vara givande. Du får väl känna efter helt enkelt men jag gillar också detta stället på internet <3

    SvaraRadera