5.08.2014

Torsdagstrött

Jag är så jävla trött hela tiden. Känner ingen motivation för något, vill bara ha energi men tänker mest på att sova ändå kan jag inte göra det. Det enda positiva med pollen (förutom orsaken bakom-vår) är att jag nyser vart femte minut. ÄLSKAR att nysa, det är SÅ tillfredsställande?

I alla fall, en liten lista på det:
Saker jag gör: Sover för lite, cyklar fram och tillbaka vad som känns hela tiden, går och skäms ihjäl pga "hej vi gör en studie har du lust att svara på en enkät *förlåtförlåt att jag stör*", haltar fram på överansträngd fossing, doftar in våren och längtar till karnevalen nästa vecka.
Saker som är dåliga: Sömnbrist, överansträngd fot, pollen
Saker som är bra: Syrendoft vart jag än går, karnevalen snart, världens bästa samtal från Flora igår som meddelade att vi ska på Bråvalla i juni!!!! JAG DÖR!!! Fick sån hjärtklappning hahahah

Och:

Jordgubbspicknick på Sankt Hans backar.


Nu äter jag godissnören, skickar iväg sommarjobbsansökan (har ni tips??? ska förhoppningsvis jobba i Stockholm under sommaren har sån jävla ångest för att inte få något pga min uppskjutarsjuka) och ska snart laga morotssoppa. Roligare än så blir det inte denna torsdagen. Men imorgon fyller min bästissambo år, så vi ska fira henne <3

2 kommentarer:

  1. hallå svaren på frågorna :O

    SvaraRadera
  2. hej mysis får man följa dig på instagram?!?!? <333

    SvaraRadera