6.02.2014

Favoritsysselsättning: dig

HEJ!
Jag ska återkomma med bilder från New York. Den staden är en dröm och det var en fantastisk helg.
Fram till onsdag kommer jag plugga superjättemycket men vi kan ju höras efter det. Annars hänger jag mest med den här:

Christoffer.

Och den här:

Ellen.

Den första kan vi också återkomma till men tänkte prata lite om min kärlek till Ellen Rubin.

Hon är bättre än buffé med cirka allt jag tycker om

Gör mig lyckligare än att dansa till Timbuktu i efter-regn-kvällssol

Och vi har efter att bara ha varit vänner i ett fåtal månader (veckor om man ser till hur länge vi umgåtts egentligen) redan planerat saker i livet vi vill göra ihop.

Hon är bäst helt enkelt och jag är obeskrivligt jävla lycklig över att hon (och den förstnämnde människan) kommit in i mitt liv <3

Sådant som får sommarångest pengaångest osv att blekna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar