4.02.2014

APRIL

DET ÄR APRIL! Äntligen. Lisa sa häromdagen att april inte existerar. "Vad ÄR ens april? Det finns första april och sista april men det däremellan finns inte." 

Jag har så mycket kul (varvat med tentaplugg) inplanerat den här månaden och tycker att den i allra högsta grad existerar! VÅR.






Förra årets första april var jag med Flora. Vi åt frukost på hennes balkong och sedan glass vid kajen. Det är många människor jag saknar/längtar efter men Flora är en av få som jag kan få abstinens efter så att det krampar i bröstet. Hon var så intensivt viktig (konstig ordföljd men jag tror ni förstår innebörden, i alla fall du Flora) för mig under så lång tid och jag saknar våra maraton-häng enormt. Det bästa med sina allra närmaste är ju dock att det inte krävs varje-veckas-häng för att bibehålla den starka kärleken. Vi finns alltid där - alltid lika behövda, alltid lika betydelsefulla. Men såhär i vårtider tänker jag på henne lite extra mycket, solen påminner om henne.

Puss min älskade, jag hoppas vi ses snart <3

ps. Era kommentarer nedan - totalt älskar. Så roligt att få ett hej och klicka in på några av era bloggar. Fortsätt jättegärna! Kramisar å love!

7 kommentarer:

  1. Jag är alltid pepp när jag går in på bloglovin och ser att du har uppdaterat.
    Jag må kanske inte kommentera på varken din, eller någons blogg. Men jag
    existerar här bakom skärmen och beundrar hur du skriver om ditt liv så ärligt
    och inte alls förskönande som många bloggar kanske väljer att göra.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Alltså din och Floras vänskap får det mig varm i hela bröstet <3

    SvaraRadera
  3. Åh! Du och Flora är för fina. Har du någon länk till er tågluff när ni befann er i Paris? SNÄLLA jag behöver dom bästabästa tipsen!

    SvaraRadera
  4. alltså åh, flora och du är ju bara så fina

    SvaraRadera
  5. Skärpning nu My. Dags att fixa datorn och blogga lite!!!

    /Ditt största bloggfan <3

    SvaraRadera
  6. uppdateraaaaaaaaaaaa snälla söta rara My!!!!!

    SvaraRadera