4.17.2014

Hej!!!

Hej mina hjärtegull!!! Haha lol? Här sitter jag å skriver hjärtegull till *främligar* men alltså det känns sååå rätt. Jag är LEDSEN att jag förvsvunnit i... 2 veckor? Min dator är ju som sagt kraschad plus att jag varit för upptagen med att hänga med finisar, äta päronsplitt, sälja tidningar och laga massa god mat. Sånt. Ni ska få se! (Snart). 
Igår kväll tog jag i alla fall mitt pick å pack (en del) och gick på ett nattåg (mysigaste ever, sov som en prinsessa och ska from nu alltid åka nattetid hehe) till Stockholm. Nu sitter jag i morgonsolen utanför centralen och dricker banan/kokos-smoothie. Snart ska jag gå på ännu ett tåg som ska ta mig till min himla efterlängtade familj och ett förhoppningsvis påskfint Åre. Ska äta pappas mat, åka skidor i solen (peppar peppar), krama mamma massor, läsa böcker, hänga med min lillebror och njuta av att göra lite ingenting. Lånar dator där och visar er vad jag haft för mig asap. Ville bara säga hej och att jag lever 
:-) :-) :-)

PUSS! 

3 kommentarer:

  1. ååh, vad jag saknar dig - och har saknat, din blogg. Ha det fantastiskt i Stockholm - själv är jag i Linköping!

    SvaraRadera
  2. HEJ MY!! Har saknat dig så mycket!!

    SvaraRadera
  3. My! Försvinn inte igen!!

    SvaraRadera