7.27.2012

onsdag i stockholm, malmö & rädsla.




Hej.
Igår hade jag en sjukt bra dag. Den innefattade våfflor och egenpressad jucie hos Klara Tuva, solsken, glass i Bågen med Flora, bibliotekshäng och därmed "nya" böcker, öl på Charlies, dans på F12 och natt-nudlar hos finaste Agnes. Jag gick upp cirka två timmar efter att jag hade somnat för jag skulle ta 07:14-tåget till Malmö.




Nu är jag i Malmö. Har cyklat runt i nästan två timmar med min lillebror, ätit mysmiddag med farmor, farfar och familjen och av uppenbara skäl varit extremt trött.Kollade på en sorglig men hemskt fin film med mamma. Jag hulkgrät och insåg att jag är så jävla rädd. Och att jag har varit det länge men bara förträngt det.   Och fan världen är så orättvis.

Saknar Elias. Ska sova nu. (Förstår inte varför jag inte redan gör det?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar