7.27.2012

Malmö. Dag 2.

Dagen började med frukost ute i solen. 
Jag och farmor åkte till myrorna och jag hittade HUR MYCKET SOM HELST. Min ekonomiska situation är ju som den är och farmor var världens finaste och köpte sakerna ovan till mig. En skräddarsydd kavaj, gubb-byxor och ett svart linne.
Här är baksidan av farmor&farfars 1800-tals-hus. Det är ett plan och de har den gulligaste lilla trädgården.
Jag tog cykeln till en gräsmatta och låg där och hade det bra med vattenmelon, tranbärsjuice och böcker.


Tittade i farmors klippbok och hittade diverse artiklar om mamma och pappa. Blev stolt så att det kändes i magen.
Hittade min lillebror och mig också. Haha så fulsöta små barn. (Eller okej, ossian är bara megagullig. Jag är fulsöt.)
Så åt vi middag och dessert såklart. Mums.

Sen har jag skype:at med Gloria också. SAKNAR HENNE.
Det är fint här. 

1 kommentar:

  1. Fint! Saknar dig! Och what på att din mamma är föredetta marknadschef på svt. cooooolt. och din pappa ser så rockig och cool ut.
    saknar dig saknar dig

    SvaraRadera