7.19.2012

Budapest.

Igår kom jag hem från en tre dagars vistelse i Budapest med Flora. Det var fantastiskt.




Såhär skrev jag i min sommarbok på väg hem:
"Jag är varm i hela magen och lyckopirret FLÖDAR. Fantastiska resa, fantastiska Budapest, fantastiska Flora, fantastiska Markus & Oskar, fantastiska Broe Corner, fantastiska LIV!

Vi har haft det obeskrivligt bra. Lyckorus, billiga drinkar, falafel, heta stolen, turboös, djupa samtal, lekar, utomhusbad & öl i solen, kvällsvärme, gryning, efterhängsna engelsmän, skrattattacker, kärlek, gruppkramar, bästis-attack, dans, svett, lyckotårar, Budabäst, livet. Så jävla fint.
Jag kommer alltid att minnas detta.

'Broe corner 4-life'
'Broe corner 4 ETERNITY!'"

<3

5 kommentarer:

  1. Åh! Så fint! Jag känner verkligen igen känslorna - resor kan ge så mycket.
    Både upplevelsemässigt och relationsmässigt och utvecklingmässigt. Men mest minnesvärt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen. Åh, Paris verkade vara helt fantastiskt. Jag visste att ni skulle ha det så fint.

      Radera
  2. hallå! jag frågade tidigare var din kamera är ifrån, vad märket heter och vad den kostar! Snälla svara! Din blogg är jättefin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt, skulle svara men glömde helt bort det! Det är en Leica. Jag har fått den av min mamma så jag vet inte exakt vilken modell det är och vad den kostar men jag kan absolut kolla upp det. Tack så mycket!

      Radera
  3. Så det är en digitalkamera? Åh ja det vore jättesnällt! Jag älskar festbilderna från hon Glorias fest, vill ha en sån kamera!

    SvaraRadera