4.25.2012

teaterrep, florafika, messmörsmackor & bölande

Hej på er!
Alltså okej såhär är det: Jag är så sjukt stressad just nu. Jag har så HIMLA mycket kul på g, men också en himla massa måsten. Vi har premiär om två veckor exakt och vi har inte ens börjat med andra akten. (Dock går det bra för oss nu.) Jag har 3 prov nästa vecka och har inte börjat plugga till ett enda. Jag har varit 18 i 2 månader men har ännu inte aktiverat mitt bankkort. Jag har fått magkatarr igen. Osv... (Fan vad jag är självömkande också. Det mesta jag gör är ju kul.) Jag blir frustrerad på att dygnet har så få timmar och veckan så få dagar. Känner att jag har alldeles för mycket som jag vill & ska göra men alldeles för lite tid. Och jag blir frustrerad på mig själv för att jag är så fantastiskt värdelös på att ta tag i jobbiga saker.

I alla fall. En anledning till varför jag inte hör av mig så mycket här. Idag har jag haft teater från halv 9 till 5, sen träffade jag finaste peppigaste Flora över en kaffe och slutligen åkte jag hem och åt massa mackor i mitt kök. Bra dag ändå.

2 kommentarer:

  1. alltså jag var så himla speedad och glad efter vår dejt igår. ÄLSKAR DIG! på hemvägen från stan så dansade jag runt i regnet och önskade att du vore där och dansade med mig.
    du kommer hinna en massa saker, du har hela livet på dig! HELA LIVET!

    SvaraRadera
  2. Oj oj, du har verkligen många bollar i luften. Tänk på att det är bara att ta sig igenom - sedan kommer det vara lättare och du kan slappna av :)

    Haha, det låter ju superroligt!
    Och ja, alltså, jag åker med Martin. Vi åker i juli och stannar 10 dagar på ett hotell i centrala Paris. Tssss, jag är så förväntansfull att jag blir helt väck..!

    SvaraRadera