4.11.2012

Italien dag 3 & 4

Igår var vi i ett regnigt Antibes hela dagen. 
Det var så himla nostalgiskt. Jag och Lisa var där på språkresa förrförra sommaren och ungefär allt jag passerade kunde associeras till oss. Stället där vi köpte paninis (bilden), porten där jag låg och spelade upp Mannen i den vita hatten och pratade om första gången jag och Elias sa att vi älskade varandra, toaletten på ett fik där vi smög in och drack billig vodka, gatan där Lisa gjorde de första lycko-fyllo-kullerbyttorna osv osv osv. Det stack lite i mig och var väldigt fint.
Vi åt lunch med min kusin och hennes mamma och pappas äldsta vän med fru. Vi fick gigantiska supergoda efterrätter.
Som sagt så regnade det mycket, men jag och pappa var glada ändå. Hiehehe
***
Idag har vi ätit sanslöst god middag och innan dess var vi på världens mysigaste vinbar. Ska ta Elias och Lisa & Emma dit i sommar. LÄNGTAR. 
Jag fick ett glas prosecco. Kände mig vuxen.
Vill ta hit alla jag älskar och stanna här resten av våren och sommaren ungefär. Jag älskar Italien.
Älskar älskar älskar denna plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar