4.04.2012

att göra henne glad är ett av mina raisons d'être

idag har jag varit sjuk. sovit. gått på min engelskalektion. hängt med världens bästa Alice som gett mig oändligt mycket energi och livspepp. kommit hem och ätit tomatsoppa och sen kollat på film och ätit glass med mamma.

X_cd0e3adf_large

annars då:
-jag saknar Lisa jättemycket. vill typ vara med henne nununu.
-jag längtar till Italien. vill typ vara där nununu.
-jag absar efter närhet. vill typ ligga nära nununu.
-jag längtar efter Gloria. vill typ att hon ska komma hem nununu.

och så ska jag sova. typ nununu.

haha. vilket lamt inlägg. godnatt.

1 kommentar:

  1. Haha, mycket vilja i en liten kropp. Men det är så livet ska vara - att vilja något så att man kan bli riktigt riktigt glad när det händer!

    Cykel, hmm? Ja, jag tror jag faktiskt redan fått en köpare. Planerar att sälja ut den för en tusing - den är ju trots allt helt ny.

    Och ja, jag ska ge det tid.. Jag vet ju att det är det som behövs.

    SvaraRadera