4.23.2012







Imorgon fyller en bästis år. Maria blir myndig! Vi lärde känna varandra tidigt på ettan och har hängt en del sedan dess, och jag tyckte om henne väldigt mycket från början, men det har alltid varit något i vår relation som varit lite skevt. (Haha, vi förstod inte riktigt varandra bara.) De senaste månaderna har vi hängt intensivt med bus & sleepovers och idag är hon en av mina absolut närmsta människor. Jag är så SJUKT glad att jag har Maria för livet blir bara så mycket lättare och roligare tillsammans med henne. Hon har hårigaste hemmet, vackraste leendet och bästa personligheten. Hon är smart, rolig, omtänksam, knäpp, gullig och så jävla lätt att tycka om. Jag får abstinens efter henne när vi inte setts på en dag och jag vill äta popcorn i hennes soffa, somna bredvid henne och dansa hela nätter med henne livet ut. PUSS PÅ MARIA och GRATTIS <3

1 kommentar: