4.01.2012

lights out, words gone

Det händer så mycket just nu, ändå känner jag en konstant rastlöshet i bröstet. Inuti känns det som en hamster springandes i sitt hjul.

I alla fall har jag gjort mycket sen sist. Veckan var träning, fikor hit & dit, sleepovers, middag med Elias och mys. Helgen har varit SJUKT bra. I fredags fikade jag med Flora efter skolan och på kvällen hade bästa Tore födelsedagsfest. Hängde med människor jag tycker så mycket om, dansade och somnade till slut bredvid Sally & Gustav i Tores mammas garderob... 

        Pålördagen spelade jag in en engelskafilm hos Fanny och sen åt jag middag på Indira med Johanna, Johanna och Alice. Vi drack och åt gott, pratade relationer och mänskliga instinkter och sen åkte vi till Strand. Bra kväll. Somnade på bästa möjliga sätt också - i Elias varma famn. Idag har jag motvilligt haft körrepetion i kyrkan och annars bara ätit. Glass, godis, pappas pasta, kakor osv. Mmmmm. 

Imorgon ska jag på mitt livs första studentskiva! Temat är sterotyper och jag har inte bestämt mig än för vad jag ska vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar