3.20.2012

Bra saker som har hänt idag:

(Jag känner inte just nu i mitt liv att skriva om varför jag nyss grät eller så, så jag tycker att vi fortsätter med det glada temat)

+Fick skjuts av pappa till Nacka och därmed sovmorgon. Vaknade upp bredvid finaste bästa Elias.
+Läser en kurs som heter estetisk orientering och idag var första etappen av våra barnföreställningar. Vår grupp ska visa upp tredje och sista veckan så idag var jag barnvärd. Fick vara värd för 20 barn som lärde sig mitt namn blixtsnabbt och höll min hand krampaktigt under föreställningarna. ÄLSKAR barn. Så himla fantastiska.
+Hängde med Fanny efter skolan och köpte ett par vinröda jeans på beyond retro för drygt 200 kr och Extremt högt och otroligt nära av Jonathan Safran Foer som jag redan börjat läsa på (känner på mig att jag kommer att älska den, gör det redan nästan)
+Har så fantastiska vänner. Vänner som jag vill åh:a med livet ut. (<3)
+Tennis och top model!!!! Tisdagens bästa T:n. Banal vardagslycka.
+Ska ner i köket och äta mintchoklad-glass nu......MmmmMMmmm.

1 kommentar:

  1. Här var det trevligheter och mys så det bara sprätter om det! Så fint, man blir ju alldeles glad av det!..

    Ja.. Det konstiga är att detta står mig i ansiktet som med en död fisk. Jag förväntade mig ALDRIG detta. Jag trodde aldrig jag skulle känna såhär..

    Tack för ditt stöd.

    SvaraRadera