1.22.2012

LÖRDAG: källardans och kändis-snus.

Hej! Jag sitter på Waynes Coffee på Hornsgatan och studerar Idrott & hälsa A med Freja. Jag har ätit världens godaste surdegstoast och försökt sätta igång med den feta uppgiften vi har (det har inte gått så bra).

(jag just nu - vill hellre sova.)

Ja det har ju varit helg ja. Och den här helgen har varit så himla bra!!! Har varit för lite med Elias men annars har jag haft det förträffligt. I fredags gosade jag med Emma & Lisa och igår hade jag hel-familje-dag bestående av besök på fotografiska och NK. Dagen resulterade även i en plansch från fotografiska, ett par whyred-byxor, tre te-påsar och en mage mätt på cheesekake. Mums. Älskar generösa föräldrar. (HEHE)

Och senare på kvällen åkte jag först hem till E för att pussas lite och sen vidare till Freja där vi klädde på oss korta cheerleading-shorts, magtröjor och ögonskugga. Vi skulle på fest hos Daniel med temat "FRAT-PARTY" (: för er som precis som jag inte förstår detta uttryck så är det ungefär samma som college-party)
Väl hos Daniel hade jag en mycket trevlig kväll. Dansade, drack vin, kramades och dansade lite mer.

Kvällens bästa: Jag och Gloria hade serious talk med ingen annan än.........GUSTAF SKARSGÅRD omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg sjukaste i mitt liv omg omg omg omg. DÖR.













I uppskattningsvis 20 minuter satt alltså jag tillsammans med denna mannen (och gloria) innanför en port och diskuterade konstnärssjälars destruktivitet. Det här kommer jag att leva på ungefär hela mitt liv, ja.

Och nu måste jag verkligen ta tag i plugget. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar