1.04.2012

kapris

JAG LEVER
måste påminnas.

ikväll ska jag på bio med emma. <3. jag tycker att det bästa med bio är allt godis jag köper. popcorn, lantchips, sura godisar och glass. oftast. och loka vattenmelon. åh herregud.

personer jag saknar: två som är ute och reser. vill slänga den ena i snön och äta mysmiddag med den andra.

den här hösten+vintern är så...surrealistisk? den går liksom bakåt. VART ÄR DEN VERKLIGA VINTERN? vart är minusgraderna? frosten? glittret? snön? det blåa - inte bruna - mörkret? vart är VINTERN?
längtar till både snövinter och vårsommar. ljumna kvällar och så.

SNÄLLA kan ni bara kommentera? annars slutar jag blogga och gör en hemlig istället! HA! (vilket hot)

ps. om ni undrar varför min rubrik heter kapris så åt jag sjukt mycket av det tidigare idag och fy.farao. vad gott det är. pröva äkta kapris från italien med fingersalt! hett tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar