1.18.2012

att vilja kasta kaktus på någon

en av mina absolut bästa människor i hela hela världen bad mig precis att blogga och det gjorde mig OTROLIGT inspirerad och motiverad till att skriva några ord här, trots att när jag tidigare idag funderade över detta kom fram till att "nej, absolut inte. har ingenting kul att blogga om överhuvudtaget. punkt slut hejdå". men icke. motivationen är på topp och helt plötsligt kom jag på MASSOR med saker som är KUL:

-just nu är ganska kul. jag är speedad. en känsla som fanns i mig ungefär tre gånger per dag i typ...högstadiet. nu infinner sig denna känsla ett fåtal gånger under typ...året. har blivit bitter gymnasie-elev och sådär. (nej inte riktigt. eh ja nu spårar detta i mitt huvud det är KAOS vet inte om jag kan publicera detta HERREGUD vad jag är speedad! behöver PRATA, röra mig, UTTRYCKA MIG!)
-chattar med emma och lisa på facebook och dom är bäst i världen blablabla har sagt det så många gånger och vi ska hänga på fredag.
-min hund är rolig han minsann. han brukar underhålla sig själv (mest mig) med att stå framför spegeln i mitt rum och morra åt sig själv. haha dumma jävla hund. ÅH NEJ han är underbar I love him sötast i världen. <3.
-jag fyller 18 om mindre än en månad!!!!!!! alltså vilken oerhörd PEPP.
-våren är här snart.
-idag fikade jag med freja och lydia och dom är fina och jag ska ha sleepover med freja på lördag (troligen) och det gör mig gladis.
-imorgon ska jag och min bästis på RENT! gudars skymning är så taggad. (ja gud vad jag var taggad på allt...)
-träffade flora igår och åh min gud hon är så STÖRT bra. var bara tvungen att säga det. hon lycko-inspirerar mig så himla mycket och är så trygg och pålitlig och fin och snygg och rolig och åh.
-min klass e typ nice.
-okej detta är inte KUL men måste tilläggas: jag ABSTINENS:AR *letar febrilt efter ett ord jämförbart med JÄTTEJÄTTEMYCKET* efter min pojkvän. vi har typ inte hängt sen i måndags alltså? och idag är det vadå? onsdag? ja. men imorgon ska jag sova tätt <3

nu pös luften ur mig lite. nä fel beskrivning; ett lugn infann sig i mig. elias-längtan:en och kärleken andades in och sipprade ut i mina ådror och flyter nu ganska trögt lugnt skönt, som sirap ungefär. mmmmmm. borde sova, ska upp om 6h20min. ÅH panik?

nu kanske ni inte alls orkade läsa men detta inlägg var ju mest till för min fantastiska vän emma. och för att få ut min hyperaktivitet lite via tangenttryck.
GODNATT knattifnattar! sussa sött osv.

1 kommentar:

  1. love you yeah yeah wow wow åh baby girl :))
    /från flora

    alltså jag kan inte kommentera (förutom från nåt konstigt googlekonto som inte tillhör mig). FIXA DET :D

    SvaraRadera