1.30.2012

dagens

DAGENS LÅT: I wish - Stevie Wonder. Den kom på när jag shuffl:ade mina låtar och jag blev så glad att jag lyssnade på den typ fyra gånger på raken! Mums fillibabbaaa
DAGENS KLÄDSEL: Byxor från H&M och Emmas svarta tröja......(Du ska få tillbaka den)
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS MAT: Havregrynsgröt imorse! mm
DAGENS PLANER: Byta om och åka till Emsi
DAGENS VILL HA: IPHONE! Mamma ska beställa imorgon förhoppningsvis WOHOOO
DAGENS SAKNAD: Paulina
DAGENS KÖP: Kaffe på KAFFE.
DAGENS GODIS: Överbliven cheesecake som jag nyss åt upp. Så god mm
DAGENS HUMÖR: GLAD
DAGENS KOMPLIMANG: En person på min litterär gestaltning sa att min dikt var fin. :-)
DAGENS SKRATT: Eh... Har typ inte skrattat idag? Har knappt pratat med någon känns det som. JO JUSTE kollade på ett supergulligt klipp imorse för mig själv. Åh det var kul.
DAGENS GRÅT: INGEN! SCORE!
DAGENS DRYCK: Kaffe & Smoothie

DAGENS LÄNGTAN: Få en ny Iphone (<3) och sommaaaaarrrrrr
DAGENS PERSONER: Emma & Lisa som jag ska iväg och träffa om cirkus en timma.

2 kommentarer:

  1. känns som att jag BEHÖVER träffa dig jämt, nu crave:ar jag dig liksom!! När kan du träffa mig? puss

    SvaraRadera
  2. åh, vad du är vacker:)

    SvaraRadera