1.05.2012

föredrar du att ringa eller skicka sms?

hur gammal är du om fem år? jag är 23 år. åh wow nu pirrade det i min mage. framtiden liksom. vem var den sista du träffade? pappa, han står i köket och lagar pasta. hur lång är du? 1.69 m vilken film såg du senast? var på bio med emsi igår och såg The girl with the dragon tattoo. vem ringde du senast? minns inte, elias eller mamma. hur löd ditt senaste sms och till vem? "Vaa åh nej. När sågs ni sist?" till Freja. vad är dagens planer? fixa, försöka plugga (eh, kommer SÅ inte att göra det), laga soppa, äta soppa, gå hundpromenad i snön som faller just nu(!), åka till city och spela laserdome med bra människor. sen ha sleepover. föredrar du att ringa eller skicka sms? beror verkligen på, om jag har något viktigt att säga som tar lång tid/är telefon-pratar-sugen så ringer jag helst, men rent generellt så föredrar jag att sms:a. är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta när såg du senast din mamma? den 31:a. vilken ögonfärg har du? bruna45514_145042358860718_100000648636275_289254_408504_n_large
när vaknade du idag? först halv nio, sen somnade jag om och vaknade igen tolv. vilken är din favoritplats? Italien, min säng och Elias famn. <3 vilken plats föredrar du minst? tunnelbana-perronger och offentliga toaletter. var tror du att du befinner dig om tio år? gud. har ingen som helst aning. vad skrämde dig som barn? jag var jättejätterädd för mördare och fullgubbar. vem fick dig att skratta senast? emma. har du stationär eller bärbar dator? bärbar. min macbook air bebis wie. sover du med eller utan kläder på dig? oftast utan hur många kuddar har du i sängen? fyra. hur många landskap har du bott i? ett. har du någon gång spytt på fyllan? en gång endastföredrar du skor, strumpor eller barfota? hm. på sommaren - barfota. utomhus - skor. inomhus - fina strumpor. HATAR strumpor i sängen dock. vem fan sover med strumpor? är du social? nja jo ja allt är relativt. vilken är din favoritglass? åååhå bästa frågan! SORT PÅ BURK: Ben & Jerry's coconutterly fair/chocolate fudge brownie. SORT PINNGLASS: magnum classic. SMAK: nummer ett är alltid choklad men helst en blandning av choklad/cocos/mint/banan. OMG. I Italien också.  vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en flaska champagne för att fira och sen rådfråga mina föräldrar med sparande/lägenhetsköp osv.  tycker du om kinamat? ja mums. tycker du om kaffe? ja. helst med sojamjölk. vad dricker du till frukost? oftast bara vatten, är för morgon-lat på vardagar för att göra kaffe eller ens koka tevatten. men på helger gärna juice/kaffe/te. sover du på någon särskild sida? ja oftast höger. kan du spela poker? jag vet hur det går till ja. tycker du om att mysa? älskar att mysa. Tumblr_lq21d7pt5e1qc3g5uo1_500_large
är du en beroendemänniska? JA GUD JA. alltså VERKLIGEN. känner du någon med samma födelsedag som din? nä. vill du ha barn? jaaaaaaa. men vill ha levt massa först. kan du några andra språk än svenska? jag kan ju prata engelska hyffsat (höhö) och litelite franska och så kan jag beställa på italienska. har du någonsin åkt ambulans? nej. föredrar du havet eller en pool? HAVET vad spenderar du helst pengar på? roliga upplevelser, kläder och mat. äger du dyra smycken? ja det gör jag men knappt ett enda som jag köpt själv. vad var det senaste du stoppade i munnen? smoothie. vem är den roligaste människan du känner? den är lite svår ja. jag vet inte. välj ett ärr på din kropp! började skriva men kom på att det var ett födelsemärke... äsch skriver om det i alla fall: har faktiskt ett häftigt ärr (FÖDELSEMÄRKE) på min mage. eller själva ärret i sig är ganska fult med det har en häftig bakgrund;  min pappa hade en exakt likadan fläck på sin mage och sen när jag föddes försvann det! vad har du för ringsignal? någon vanlig iphone-signal. har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja några fina klänningar och en pyamas och lite såflirtar du mycket? nä. minns typ inte hur man gör. var togs din profilbild för din blogg? har ingen. kan du byta olja på bilen? va??. har du fått fortkörningsböter? har kört bil en gång i mitt liv och jag var då åtta år, så nej. vilken var den senaste bok du läste? har precis börjat på "Mästaren och Margarita". läser du dagstidningen? hehe nä. så himla pinsamt. läser metro men aldrig dn eller så. PINSAMT. får bli ett nyårslöfte. prenumererar du på någon veckotidning? nä men köper ungefär 4 tidningar i månaden, sjukt o-ekonomiskt. dansar du i bilen? det sker ganska sällanvilken radiostation lyssnade du på senast? haha lyssnade på radio igår kväll när jag väntade på emma i slussen och det var the voice... vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hemligt (skrev dagbok för någon timma sen och ni får inte veta nanana). när var du i kyrkan senast?under min julkonsert den 21:a december. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar