1.07.2012

2012 - drömmar med deadlines.

2012
skolan:♥strukturera pluggandet♥ta tag i saker på en gång, ej skjuta upp (aktivt försöka i alla fall)♥våga på teatern. våga våga våga. ♥ha som mål att gå på alla lektioner, alla dagar och bara göra undantag när du verkligen är värd det.♥prata mer på engelska-lektionerna ♥utföra studier så mysigt som möjligt
Tumblr_llpn062z0i1qj941ko1_1280_large
må bra:♥köpa friskiskort och träna så mycket som möjligt. ÅH mår så himla bra av att träna. ♥inte äta socker på vardagar (inte alla vardagar i alla fall...). alltså faktiskt. jag är för sockerberoende, det är inte ok. ♥lära mig tycka om mig själv.♥vardagslyxa mera: bio, middagar, museum, fika, frukost på sängen osv.♥kombination - ovanstående + elias.♥träffa människor som ger mig energi ofta ♥dansa massa ♥laga mat med mamma ♥göra roliga saker, planera saker ♥krama om min bror ♥försöka få runt 8 timmars sömn varje vardagsnatt ♥läsa mer (har så himla många böcker jag vill läsa och så många bussresor att fördriva tid på) ♥ta frisk luft på raster - d-vitamin-boosta! ♥bejaka livet och dess lyckostunder ♥kramasTumblr_kr05u53qba1qzilpso1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar