1.10.2012

I'm going to make a cake.


Ibland gör man dåliga val. Det var precis vad jag inte gjorde igår. Jag tog faktiskt ett alldeles utmärkt val. Efter en dag av lite matteplugg och stads-spatserande med Elias (som resulterade i världens finaste kalender) tog jag beslutet att förtränga att det idag var vårterminens första dag. Istället åkte jag med Gloria och Klara Tuva hem till den sistnämnda. Vi hade en typisk tjejkväll med hallonsoda, godis, listor och erkännanden - både jobbiga, pinsamma och roliga. Vår relation(er) nådde någon slags ny nivå. Eh ja, underbar natt i alla fall och mycket värt illamåendet och övertröttheten idag.

Och nu ska jag och finaste pojkvännen se på lost. Vet inte vad jag tycker om att lovet är slut. Men vet att jag är pepp på februari månad och vintersol och fina vänner och att inte vara ledsen. Puss hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar