12.30.2014

Fredagshumör

Godmorgon! Glad fredag! (Nä. Det är ju inte riktigt fredag idag men i och med att det är nyår imorgon så låtsas jag det. 2 fredagar på en vecka!!)

Igår kom jag till Lunds Central med nattåg vid halv sju-tiden, var äckligt nära på att missa att gå av och fick sitta å andas frisk luft i en kvart innan jag kunde ta bussen hem.... Kom hem, ville dö (sova) men var tvungen att dra dirr till jobbet och öppna. Första timmarna... pain. Sen hände något! Jag åt lunch? Typ? Blev pigg. Hade en bra eftermiddag, shoppade liitte på mellandagsrean (ah, materiell lycka :/ ), kom hem och käkade mat snabbt. OOOh vad lätt det hade varit för mig att stanna i sängen med netflix men då började jag istället att möblera om, plocka skräp, dammsuga osv i detta rövhål till lägenhet. Jag var så otoooligt effektiv? Alltså sprang omkring å hade mig i turbofart (men ordentligt). LÄSTE EN BOK innan jag somnade istället för att ligga å ångesta och somnade roofylld (men mörkrädd hehe, första gången ensam på......ett halvår?) och genuint glad?! Borde helt klart vara produktiv oftare.

Så efter denna underbara MÅNDAGSeftermiddag mår jag idag som en pärla. Ska dessutom till STOCKHOLM idag, återse Murre efter 10 dagar isär och ELLEN efter 3 månader isär (!!!) samt fyra nyår med ett fint litet gäng. ÅÅHHHhhh kan inte minnas sist jag kände såhär? Utan liksom rädsla för krasch. Yesyesyes.

Ps. blir jätteglad när ni kommenterar <3 Trots att mina inlägg håller nivå 12åring (inge fel med 12åringar obsobs) just nu. Tack!!

Jesuuus nu måste jag springa till jobbet! Adjöken!

1 kommentar: