12.15.2014

Lorentz, Florahelg och shotrace

Tja. ååkej, nu har bloggen blivit en sån där prestationsgrej igen? Tror att det är därför jag inte skrivit så frekvent lately. Så nu mjukstartar vi med ett väldigt opretentiöst inlägg ikväll, pangbom rakt från huvudet -> till tangenterna -> [Publicera]. Okej?

För ett ganska bra tag sedan gjorde jag och Nate MIMOSAS (ny favorit) hos oss och jag gjorde mig fancy med glitterögon och Ns vita ludna sak som jag KANSKE ska få köpa av henne pga älskar den (snälla???)

Efter att ha varit supersega som alltid pga har trevligt å är tidsoptimister ni vet så tog vi resten av bubblet och delade på en tarre till Mejeriet där vi skulle seee.....

LOSOBABY aka Lorentz. (Yes vi drack mimosas innan främst därför)(För er som ej fattar: Lorentz – Mimosa,  Lorentz – Mimosa del 2)
Är kluven mellan att tycka han är en tönt / vara lite småkär i honom. Men älskar cirka alla hans låtar så ja

Denna <3 Bäst var ju helt klart precis innan när vi NÄSTAN missade början pga satt på toaletten med en medsmugglad öl, pratade viktiga grejer och vek oss på golvet av skratt åt töntiga lines. Och:

Ta fanbild med honom. HAHA skoja skäms men ändå kul jaja nu känns det som om jag humblebrag:ar så vi släpper Lorentz

Å går vidare till något amazing: att Flora var här förra helgen. Det var bäst, hade längtat så mycket efter henne. Jag fotade cirka ingenting? Har inte ens enda bild på bara henne? Vi tog i alla fall igen, åt god mat hela helgen, hängde med min bf:

MIIIHHHH älskar den här så mycket. Mina bästa personer och så en julgran i bakgrunden haha å det här är min bakgrundsbild på mobilen förresten!


På lördagen var vi i Köpenhamn

De här favvisarna bor ju där. Ps läs deras blogg: HSP-hörnan, de skriver om köpenhamnslivet osv

På söndagen åt vi på GRÖT, seriööööst kan inte förklara med ord hur gott det var, det ba smälte i munnen mmm aaa cravear nu??

OK en kul grej: Har blivit befordrad på jöbbet så numera är jag inte bara säljare utan säljande TEAMLEADER = coachar och rekryterar också vilket är svinkul.

Denna helg var jag på jobbfest, här är en spegelselfie från i fredags innan jag bytte om. Var skitsnygg synd att jag inte tog bild :/ Det var kul i alla fall. En inte jättesmart idé: shotrace mellan oss teamleaders, på scen framför alla. Jag, som är orimligt mycket vinnarskalle, tänkte inte alls på att det var sprit vi tävlade om utan körde för full rulle och vann såklart. (MAMMA LUGN det är inte så farligt som det låter, lovar.)

I söndags åkte jag och M till Malmö för att dels överlämna låda till nära familjevänner som går igenom tuffa tider och:

Äta dumplings + leta julklappar på Emporia.


Har känt mycket kemisk ångest senaste dagarna. Tänker att det kanske har lite att göra med att jag fick i mig SPRIT i fredags? Försöker undvika det nu när jag mår kasst men tävlingshjärnan tog över så nu har sinnet fått lida senaste dagarna. Hm. (OBS spekulerar fritt, men tänker att ren sprit + ångest måste ha negativ korrelation). Krävde i alla fall att få se min favvofilm En oväntad vänskap nyss så grät ut lite (pga rörd av bästa filmen) ååå så skönt nu känns det bättre!!! (Förklaring till utsmetat smink på bilden ovan)

Ah mår bättre nu som sagt. Nu ska jag possas och sen sova för det mår man bra av!!!

Hajhaj<3

1 kommentar: