12.22.2014

Åre

Hej! Igår åkte jag till Åre. Det var jobbigt att säga hejdå till Murre, kände verkligen extrem separationsångest. Har ju varit med honom nästan konstant de senaste månaderna. Men när jag väl framme klev ut, tog ett djupt andetag, såg den glittrande marken och hörde mannen bakom mig "alltså knastret under fötterna är så jävLA underbaar" kände jag ba mmmmm.



Så himla underbart med snö, få lite genuin julfeeling och framförallt ledigheten. En hel vecka av god mat, att få sova ut, tänka lite på mig själv och ja, ens få tid att TÄNKA. Läsa böcker, promenera i vinterland, krama min familj, kolla på film på tv och svettas i bastun. Njuter bara av tanken.

5 kommentarer:

  1. Men fint liv. Å det ljudet är väl bland världens bästa snö som knakar under fötterna! Go jul My

    SvaraRadera
  2. O fuck vad underbart det ser ut!!!! Du e bäst

    SvaraRadera
  3. Var rätt nere i morse och hade sån feeling att livet är sämst. Men så kom jag in på din blogg och läste till långt tillbaka och blev så glad för din skull ang mkt och blev samtidigt peppad själv, att jag fasiken också kan vara med om bra (små) happenings till vardags. hehe fett oklart men fick lite power i mig typ. önskar dig all the best eller va man nu säger. kramar och tack för peppen<333

    SvaraRadera