12.19.2014

LISTA

Hejjjjj snodde denna lista från bästis men så råkade hela rubriken och typsnittet och allt följa med. Jaja. Här är en lista i brist på annat.

fredagslista

1. Var är din mobiltelefon?Eh, vet inte? I min jackficka tror jag. När jag kommer hem från jobbet blir jag väldigt anti-mobilen. Liksom utpumpad på telefoni, haha. Tar inte fram den förrän precis innan jag ska somna typ.

2. Var är din andra hälft?Alltså. Intuitivt tänker jag på Murre, Flora och Johanna. Och ena är i köket, andra i Stockholm tredje i Köpenhamn. Men sen började jag spinna iväg på det här med *andra hälft*; fattar att det bara är ett mysigt talesätt för att visa vem man håller kär (eh) men när jag var ihop med Elias la jag så jävla mycket av min identitet i vår relation och då blir man ju helt förlorad när man gör slut. Jag är ju jag, båda min hälfter. Sen har jag en liten grupp människor som gör mig hel yadayada, bland annat de tre ovan. Ok klart slut. 
3. Ditt hår?
Är i en slarvig bulle på huvudet. Tyckte det var fult innan men så såg jag Blue is the warmest colour igår och blev inspirerad frisyrmässigt av huvudrollen (Adèle). Alltså classic jag
4. Ditt humör?
För första gången denna vecka är det strålande! Är dooock lite hetsig så rädd att det vänder å kraschar snart men det tar vi då. 
5. Din dagsplan?
Kvällsplanen* är äta upp pizzan som jag å Murre lagat, sen kanske gå till Erik och kolla på På spåret om vi (jag) orkar (varit lite febrig senaste dagarna). Myssss
6. Det bästa du vet?
Människorna jag älskar, glass, spela teater, bra feeling, pepp & massa mer. Förstnämnda är nog ändå (utan tvekan) det allra bästa jag vet 
7. Din dröm i natt?
Hm minns alltid mina drömmar ganska tydligt när jag vaknar men sen glömmer jag. Inatt sov jag dock väldigt oroligt så hade inte mycket drömmar.  
8. Ditt livsmål?
UUUEÄÄH fick ångest nu? Haha nä men alltså leva så mycket som möjligt, förverkliga drömmar och sånt 
Med två saknade älsklingar på tha big day
9. Rummet du är i?
Christoffers sovrum. Det är extremt stökigt nu och oftast annars också. Men fint! Bästa sängen, schackbord å stolar och en hel vägg med fula garderober. 
10. Din hobby?
Ehm, teater?
11. Din skräck?
Att folk jag älskar ska försvinna, min hjärna, råttor och våldtäktsmän 
12. Var vill du vara om sex år?
I Stockholm tror jag! 
13. Var var du igår kväll?
Hemmaaaaaaaa
14. Vad är du inte?
Frågade Murre... han ba "ett objekt" med en mycket nöjd min. 
15. En sak du önskar dig?
En ny telefon är jag verkligen i behov av....... såååå tråkigt att önska sig en fkn telefon. Önskar mig annars verkligen en bryggkaffemaskin!!! Och Sara Stridsbergs nya bok!
16. Var växte du upp?
Bromma, Sollentuna men allra mest på älskaaaade Norra Lagnö AH forever in my heart <3
Molly (som jag känt sen halvårs ålder!!!!!) och jag smååå å golliga
17. Det senaste du gjorde?Tog en paus från att skriva denna lista genom tortillapizza framför Vem vet mest (älskarrr) och häng med C 
18. Dina kläder?
ÄR ÖVERALLT. Alltså, jag har typ kläder på vinden, hemma hos Murre, i Stockholm, i sovrummet, i smutsgarderoben osv. Har ingen koll på nååååt. Men ska ta tag i det imörrn  
19. Din tv?
Är ej i bruk 
20. Ditt/dina husdjur?
Yes jag har en liten söt älsklingsgosig tussenuss: en pyttepudel som heter Ringo efter Ringostar i Beatles. Vi hade en kungspudel innan det som hette Jagger, efter Mick Jagger. ÅHHHH saknar båda 
Ringo mellan mig och Agge, en lockig typ jag också saknar
21. Din dator?
MacBook Air, älskar den ömt 
22. Din bästa ägodel?Läs ovan :-) Nej men vet faktiskt inte
23. Saknar någon?
Ja, saknar många! Allra mest just nu: Lisa, Agnes, Maria. Men guu nu kommer jag på massa med folk som jag saknar :'''( 
24. Din bil?
Har ingen. 
25. Något du inte har på dig?
Strumpor
26. Favoritaffär?
Akademibokhandeln <3<3<3 Kan gå där i timmar 
27. Din sommar?
Var fucking hemsk. Alltså nä får ångest bara av att tänka påt. Några saker som var fina dock: bo hos Ellen, Stockholm med Christoffer, Bråvalla med Flora, Italien och farmor och farfars diamantbröllop på Västkusten. Kan säkert räkna upp två saker till och det låter ju bra men jag mådde bajs. 
Älskade pappa i Cannes i somras
8. Älskar någon?
Älskar många. 
29. Favoritfärg?
Ojjjj gillar ju alla typ utom limegrön. Men guuul eller roströd eller vinröd eller mörkblå 
30. När skrattade du senast?
För kanske en halvtimma sen hade jag världens skrattanfall i ett ganska bra tag, det var härligt
31. När grät du senast?
Hehe, 5 minuter sen kanske. För att det är så mycket fokus på mig och mitt psyke och när då någon annan måste få plats kan jag inte hantera det vilket resulterar i självömkan vilket leder till självförakt. Blöbb blöbb blöbb. Men nu lyssnar jag på mysig musik och mår bra. Ojojoj upp och ner hejåhå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar