2.14.2014

Lyxmorgon och classic My-kaos

Hej loverz! Min morgon började så himla himla bra. Jag stod och gjorde min vanliga trötta (men goda) havregrynsgröt när Lisa kommer in genom dörren å ba Drop everything!! I've got breakfast!!! å så langar hon fram färskt bröd, avokado, juice mm. Tänkte först att det var en härlig spontan alla hjärtans dag-grej men sen kommer hon insjungandes med present i handen! Jag fyller ju nämligen 20 imorgon (!!!va???)
Fick en helt fantastisk plansch på månen. Alltså månens cyklar varje dag hela 2014. Jag har en grej för fullmåne och det är även lite så mellan mig och Lisa (long story<3) och åå bara så himla genomtänkt och fint att jag dör. Den ska upp ovanför min säng.

Solen sken, min sambo gjorde morgonen till den bästa, jag hade ett bokat tåg till Stockholm...

...trodde jag
Skulle dubbelkolla tiden på min biljett och ser då: avg. Stockholm C - Lund C. ??????? NEEEJJJJJJJJ MY PERSSON VAD HAR DU GJOOOOORT

Ringde mamma i panik, Lisa skrattade, jag skrattade (vad ska en annars göra), ringde SJ och fick boka om biljetterna. Förlorar några hundra men alltså det löste sig ju i alla fall!

Så nu ska jag på seminarium, sen tar jag tåget till El Stockholmo. Vi hörs!!!!!! Ska försöka blogga på tåget, då får ni se vad jag haft för mig när jag inte hängt här (på bloggen alltså)

Å glad alla hjärtans dag! Ni som är i ett förhållande: Nice! Njut! Ni som är singlar: Detta är en dag precis som alla andra? Käka glass å kolla på Harry Potter eller gå ut och dansa med andra peppade kompisar, det är ju FREDAG!!!!!

1 kommentar:

  1. Alla Hjärtans Dag är ju BÄST för singlar! Då kan man rikta sin kärlek varsomhelst och åt vemsomhelst, inga hinder, krav eller riktningar! Det är ju awesome!

    PS. Hahahhaa, så tankspritt med tågbiljetten, låter verkligen som något jag kunde göra. Och det viktigaste är att det löste sig..!!!

    SvaraRadera