10.25.2012

lost in the heat of it all

Skoldagen igår var ingen bra dag alls. Men efter att ha hängt hemma hos Flora och dött flera gånger om av kompiskärlek var jag pepp och tog bussen till stan för att möta Maria och senare andra mysiga klasskamrater. Vi skulle nämligen på halloweenfest på Bonden bar. 


Jag var... EMO! (Visst blir man lite nostalgisk, även om jag själv aldrig gick i genom den stilen). Flora slängde ihop en outfit till mig i kris & panik med tyllkjol, nitbälte och avklippt tröja. Här posar jag med min Fanny-prinsessa. 

Hade en så HIMLA rolig kväll med dans, massa olika kompisar & kramar. Avslutade på bästa sätt i form av skrattattacker hos Martin med honom och Maria. 



Idag har varit en seg men mysig skoldag. (Och ta inte illa upp av Usama-masken. Vet att den är sjukt obehaglig.) Har gått i skolan mellan nio och fem innehållandes endast två teaterlektioner <3



Åkte hem och drabbades nästan direkt när jag kom hem av strömavbrott. Vilket faktiskt var mysigt. Pappa lagade vegetarisk carbonara med pannlampan på och jag & Ossian spelade alfapet. 

I morgon är det fredag (OCH HÖSTLOV) och jag är så sinnessjukt pepp på den här helgen; det vankas roliga event med bästis, ännu mer halloweenfest och familjemys med middag & bio. 

ps. Om exakt en vecka är jag i Paris hos min Johanna. Längtar ihjäl mig.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar