10.13.2012

Ett lite märkligt utformat inlägg med bilder från senaste tiden.

Sleepover hos Flora med ljuspynt & skrattattack
Handlade festpynt med Flora.
Glad.
HÖST



Åkte till Malmö med Mary. 
Malmö <--
Där tog vi oss in på Scenskolan och fick en liten spontan visning.


Drack billigt vin på en bar.
Och hängde på en meganice karibisk bar där vi fick skånska vänner.
Dagen efter åkte vi till vackra Lund!


...för att gå på Juridicums öppna hus.
Vi klädde oss classy och blev inspirerade.
Sen fikade vi på ett mysigt fik.
 

Jag försökte plugga religion när Maria skulle iväg på prommis...
Åkte hem direkt till Floras F-fest.
Vi klädde ut oss på tåget förresten, Maria var "fläckig" och jag "festlig".


Dagen efter åt jag & Elias scones med FF.
Sen skulle vi panta burkar.

Det var DÖmysigt väder.


Fin-Felix!
Jag och Elias åkte till konserthuset för att se Hiromi!!! (och Cecilia Perssons kvintett.) Det ägde.
Puss på min älskling!


Jag har bytt rum.

Och invigt min fina höstkappa!

Hade megalyckorus i onsdags morse.

Och myste med Maria efter skolan. Popcorn, daddelbollar (<3) och bästa Torka aldrig tårar utan handskar.


Mandariner, finncrisp med kantarell-ost och naturgodis! MUMS

<---Hade picknick med bästis.

Igår var det frost! Och vackert.

När jag kom hem från skolan var E hos mig och vi gick ut på skogspromenad.

MYSIGT!

Fin fin fin fina fint 

Elias hade plockat kantareller tidigare under dagen som pappa tillagade. DÖDEN vad gott.


Så åt vi fredagspasta, spelade quizkampen, kollade på film och gosade hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar