10.29.2012

höstlovshelg

Hej mina barn!!! (KAN NI KOMMENTERA MER ELLER KÄNNER INGEN MOTIVATION ALLS FAKTISKT). Förvarnar om oseriöst... nej, dåligt skrivet, inlägg. Är på sådant humör nämligen. Jag jobbar (=sitter framför datorn men har egentligen full uppmärksamhet på Edvin som kollar på film/kastar tidningar i olika mönster).

Min helg har varit så himla kalasbra. Pga detta:
FREDAG♥Träffade Alice en snabbis som jag inte träffat på flera veckor♥Drack kaffe med Oskar! Han är så bra så det är så synd att han inte bor i Stockholm. MEN det var kul att ses igen.♥Hängde på Marias jobb och fick massa gratis kaffe och favorit-choklad (GRATIS PLOPP, GEISHA OCH MARIANNE LIKSOM ÅH)(plus häng med min favorit så klart)♥Kirrade (tack vare Elias) jobb på Apoteket. Alltså en-gångs-grej men ändå.♥Var på stört roligt event med Flora. Det var ByPM-lanserings-fest och vi drack hot shots & fläderbubbel, minglade, åt bakelser, dansade och fick djurdräkter att fortsätta festen i. Gick till Hells Kitchen och sedan vidare till V. Inte riktigt ställen jag brukar hänga på och det var verkligen knäppt med alla höga klackar och champagne-flaskor men vi hade så. himla. kul. 

LÖRDAGJag var trött men dammsög hela mitt hus, åt massa havregrynsgröt och gosade i sängen på dagen. ♥Senare hade jag, Agnes, Gloria & Sally en mini-förfest hemma hos de två sistnämnda. Vi klädde ut oss, drack drinkar och dansade till gammal musik. ♥Johanna i min gamla klass hade halloweenfest med framtidstema och jag & Gloria var avatarer. 
♥Jag och Gloria hängde ihop hela kvällen och mötte efter en kall och lång hemresa upp Sebastian för att avsluta kvällen hos Gloria med avokadosallad och healing-prat. 

SÖNDAG♥Sov superlänge men det gjorde inte så mycket eftersom att det var söndag, grått och dessutom lov.♥Gick på nya Bond-filmen med min familj & Elias. Den var SÅ bra och sällskapet det mysigaste :))))

1 kommentar: