9.27.2012

Torsdag.

Hejsan hoppsan. Igår hade jag en KUL kväll/natt. Vilket ledde till att jag...
...vaknade upp i morse och mådde bajs.  Men jag var en fighter och spelade tennis en timma i denna underbara Greklands-hetta.

Låg i skuggan vid poolen i ett par timmar med tio-minuters-avbrott för svalkande dopp. Huvudet bultade aggressivt.

SEN!... mina vänner... spelade jag tennis i 3 (!) timmar. KÖTTADE... Gick till rummet alldeles mörbultad och blöt av svett, tog en dusch...
...och nu mår jag som en KUNG!
Magen kurrar, finkjolen i sann tennis-anda är på och jag skall nu gå och avnjuta den fantastiska middagsbuffén.

Puss & adjö.

3 kommentarer:

  1. snyggaste fightern i stan är du. speciellt på första bilden!

    SvaraRadera
  2. okej anonym......vet, riktigt bra bild!!! VEM ÄR DU?

    SvaraRadera
  3. läser igenom heeeeeeela din blogg nu och har en fett soft stund med mig själv ba såruvet!!!

    xoxo F

    SvaraRadera