9.20.2012

Fantastiska fabulösa finaste Flora




För två år sedan skrev jag såhär:
"Idag (inte mycket länge till) fyller världens finaste Flora år! Hon är: glad, inspirerande, smart, omtänksam, gosig, vacker, livfull, varm, rolig, konstnärlig, fin, påhittig, kärleksfull, klok, underbar och fantastisk.


Är så glad att jag lärt känna dig Flora. Åh. PUSS OCH KÄRLEK! <3"

Jag & Flora har varit relativt nära vänner i kanske 4 år nu. Vi kände nog från den allra första kompisdejten att vi två var bra ihop. Jag minns hur vi vår fjärde träff pratade om hur vi verkligen kunde anförtro oss åt varandra och hur knäppt det var att vi bara träffats ett fåtal gånger men redan kände oss så nära varandra. Åren gick och vi sågs sparodiskt men hade det alltid väldigt fint ihop. Någon gång i våras (känns helt tokigt att skriva det eftersom att det ändå är så nyligen) började vi ses intensivt. Ju mer vi träffades desto mer behövde vi varandra i allt större doser. Vi insåg hur sjukt bra vi är tillsammans; hur otroligt mycket vi ger varandra. Jag & Flora kan sitta och prata intensivt i flera timmar och det känns ändå inte tillräckligt när vi säger hejdå; det känns som att vi kan hålla på i dygn. 

Det är svårt att prata om henne & vår vänskap, för den är så mycket. Hon betyder så extremt mycket för mig. Det är så knäppt för jag känner verkligen i hela kroppen om vi inte träffats på bara några dagar. Jag behöver min ordentliga Flora-dos minst en gång i veckan. Hon kan sätta ord på det jag inte kan. Hon inspirerar mig hela tiden och det finns ingen som ger mig så mycket livspepp.

Idag fyller min peppiga kloka roliga vackra smarta fina bästa underbara Flora 18 år. Hon är och har det underbart i Frankrike med Felix och jag saknar henne med hela kroppen. Snart ses vi och kan äntligen gå ut och dansa tillsammans.

Grattis älskade finaste bästa vän. 

1 kommentar:

  1. Läste detta när vi gick förbi Mc Donalds (wifi) i frankrike men min kommentar kom tydligen inte fram. JAG ÄLSKAR DIG OCH JAG BLIR SÅ RÖRD. DU ÄR FANTASTISK.

    SvaraRadera