9.12.2012

3 glädjeingredienser

Ungefär såhär känner jag idag:
Tumblr_lqzrx5tjze1qeeigho1_500_large
3 anledningar till det:
- Hade i måndags efter ett känsloinferno ett räddande samtal med min kloka, fina Elias. Han gör mig så lycklig.
Tumblr_m5b24zeqxd1r9luheo1_500_large
-Igår hade jag sleepover med bästis som även är min peppigaste person. När jag gick därifrån imorse var jag så fylld med energi tack vare henne.
3364d9aa938688aafacbf6918425bdd6_large
-Ikväll ska jag tillsammans med Maria, Martin & Fanny gå på Steve Aoki på Ambassadeur. Är så sjukt taggad på att dansa. Och dessutom så får jag träffa Oskar igen! <3 (En fjärdedel av broe corner, Markus har fått halsfluss och kunde inte komma, så JÄVLA tråkigt. Men ja.)
Tumblr_lzvidxe7431r6l05ro1_500_largeMen nu ska jag plocka grenar, dammsuga & andra sådana trevligheter. På återseende mina kära!

1 kommentar:

  1. Du glömde säga att du träffade mig :(((((((((((((((((((((((((( det är också lite lycka (kanske?) också <3

    SvaraRadera