9.17.2012

17 september

Sitter i min säng i pyamas och äter chokladmousse-tårta med passionsfruktsglasyr. Alldeles fantastiskt har jag det just precis nu. Idag har jag gått i skolan, lämnat in min iphone-skärm på lagning (åh äntligen är den hel efter två månaders ofrivillig kursiv text, glassplitter i fingrarna & suddiga bilder) och jobbat.

Tumblr_m5xpf8bs2q1r7wtvvo1_400_largeMin mamma fyller år idag. Hon är antagligen den människan jag bråkat mest med genom tiderna och det är väldigt ofta jag går runt och är ilsken på henne. Men trots alla elaka ord och allt gnäll och skrik så är hon en av de bästa människorna jag vet. Hon är smart omtänksam dramatisk driven kreativ klok och skrattar alltid högst på deras vuxen-tillställningar. Hon är inte som någon annan jag träffat.  Jag vet inte vem jag skulle vara utan henne eller hur jag skulle klara mig.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar