9.26.2012

Tisdag: Ett foto i timmen (ungefär)

06:45
Går upp, äter tyst - för att inte väcka min sovande familj - en kiwi på balkongen och klär på mig träningskläder.
07:00
Har fysträning på stranden samtidigt som vi ser solen gå upp över bergen.
08:00
Äter av den dödligt goda frukostbuffén. Frukt, grillad tomat, ägg samt yoghurt med honung müsli & kokosflingor.
09:30
Har tennislektion i 30 graders värme. (Det är inte jag på bilden, utan en tjej vid namn Unni.) 
11:00
Springer direkt ner till stranden efter träningen, kastar av mig min tennisklänning och tar ett svalkande dopp.
12:00
Ligger på stranden. Skriver, läser & badar.
13:00
Vilar lite på rummet. Läser bloggar med full effekt på AC:n.
14:00
Spelar tennis igen. Dubbel med Unni, Hanna & Birgitta. Spelar i bikiniöverdel för att inte svettas ihjäl.
15:00
Är varm och alldeles mör i kroppen. Återhämtar mig med sesamkaka, kex & kall kaffe.

16:00
Vindsurfar.
(Men det har jag ingen bild på, var så upptagen med att lära mig.)
17:00
Duschar och byter om.
18:00
Möter alla tanter/kvinnor/tjejer för att ha "ladies night". 
18:00
Kalamatas bästa dansare kommer för att lära oss traditionell grekisk dans. Det är sjukt svettigt men ganska lätt och kul!
19:00
Dansar vidare och får en och annan uppvisning av läraren.
20:00
Äter middag.
21:00
Äter dessert. De har sjukt mycket konstiga grejer och jag prövar lite varje kväll. Bara glassen & frukten var god just denna kväll.

Sen satt jag kvar ett par timmar och drack vin med alla 50-åringar och avslutade med häng i hotellets bar med surfinstruktörerna.
Bra bra bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar