1.19.2015

...videoblogg

Godkväll kompisar!
Nu tänkte jag dela med mig av något här, en liten ~videoblogg~

Antal gånger jag säger "livskris": 77
Antal gånger jag säger "ni vet": något snarlikt

Säger även i slutet (visade denna för Murre å Ellen och ba "kan jag ladda upp den här eller är den feeetpinsam??!" varpå M påpekade detta) att ni ska tala om ifall ni inte kollat klart, men det kan ni ju förfan inte veta, nu vet ni

...vet dock inte om jag vill att ni ska vara så brutalt ärliga, för detta är fan PIN!!!...
Heh ok klart slut enjoy:


tjenixen from My Persson on Vimeo.

30 kommentarer:

  1. Hej My! Jag har tänkt kommentera flera gånger men har nog inte gjort det för, vad skriver man liksom? Du är fantastisk med dina så brutalt ärliga känslostormar. Fortsätt skriva och videoblogg är ju jättekul! Kram

    SvaraRadera
  2. braaaa, du är ju så fin och smart, superkul att se och höra

    SvaraRadera
  3. ääääälskar dig. mer sånt här för då känns avståndet lite kortare. <3

    SvaraRadera
  4. Hej hej jag kollade på hela o jag tyckte det va kul o jag vill att du gör det gen. Så:)

    SvaraRadera
  5. Jag läser men glömmer bara bort att kommentera! Obs så är jag inte en av dem som sitter här och skrattar åt dig, jag inspireras av dig! Såååå fortsätt skriva och dela med dig plz

    SvaraRadera
  6. NÄÄÄE va underbart! Jag hämtade till och med ett kex som snacks då jag såg rubriken haha. Dock var jag tvungen att sätta datorns volym på max? Kul att höra din röst :)

    SvaraRadera
  7. det var kul att se!! Och tycker så mycket om din blogg just för att du är så öppen och för att den känns så himla MATIG, liksom varje inlägg är så mycket och så djupgående! Blir alltid glad när ett nytt blogginlägg från dig dyker upp på bloglovin!

    SvaraRadera
  8. alltså, jag hade glömt att din röst låter såhär!! shiet. wow. Som en helt annan människa ju.

    ps. du är inte pinsam, du är ju ascool.

    SvaraRadera
  9. vimeo funkar ej?? vill du länka igen?

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt! Kan du inte ha typ frågestund i videoformat? Skulle gilla att höra dig resonera fram till svar etc!
    Kram

    SvaraRadera
  11. du är så cool och bra!

    SvaraRadera
  12. skitbra juuu!
    och asså gu vad jag känner igen mig i det där om att en bara jobbar hela tiden och funderar över meningen med livet!! min största sysselsättning typ

    SvaraRadera
  13. Du virker så utrolig søt! Liker bloggen din, puss.

    SvaraRadera
  14. Detta måste du absolut göra flera gånger!!! Du är såå härlig och cool!

    SvaraRadera
  15. Jag tycker att du verkar vara en så jävla smart och tänkande person.

    SvaraRadera
  16. Förresten undrar jag: Har du blyga/tillbakadragna/reserverade vänner? Jag vet inte varför men jag kan få för mig att utåtriktade personer inte tycker om blyga människor så mycket. Jag vet, det kanske är en banal tanke men jag undrar iaf.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Lustigt att du ställer denna fråga, för nä det har jag väl inte. Alltså såklart att jag har någon eller ett par mer tillbakadragna vänner, men majoriteten av mina närmsta skulle jag klassa som rätt utåtriktade! DOCK, det här med å "tycka om", såklart tycker jag om blyga människor också haha :) kanske har lättare att dra mig till utåtriktade pga kan relatera mer? Aja kram <3

      Radera
  17. Jaaa gosmysi fortsätt med din videoblogg! /en av mys reserverade vänner (haha..heh)

    SvaraRadera
  18. fasader är ju cirka det tråkigaste och mest panikframkallande ever. du är så himla cool och fin och bra!! puss

    SvaraRadera
  19. hej hej det här var jättekul och jag vill att du gör det igen

    hiihii ja gör d d var roligt!!!

    SvaraRadera
  20. Hej snälla gör de igen!! Tkr om din blogg aåååå mkt! PS e inte heller ngn som sitter o skrattar åt dig! Ja inspireras av dig! Kram

    SvaraRadera
  21. Hahahh ååh söt!! jag tycker det är sååå skönt och härligt att du bara är så mänsklig. tänkte säga att jag diggar dig men alltså det ordet känns ju lite töntigt. men ja. det här var kul i alla fall!!

    SvaraRadera
  22. Kör kör kör för fan, du äger. puss

    SvaraRadera
  23. Hej! Jag kollade på hela, det var kul:):)

    SvaraRadera
  24. Hei hei hei! Jeg så hele videoen, og selvom det kanskje høres teit ut så gjorde du faktisk kvelden min bedre. Du er så herlig! Søt, morsom og ærlig!

    SvaraRadera
  25. Hei hei hei! Jeg så hele videoen, og selvom det kanskje høres teit ut så gjorde du faktisk kvelden min bedre. Du er så herlig! Søt, morsom og ærlig!

    SvaraRadera