1.18.2015

Nyår, besök i Lund och glitter

Tjenahey!! Jag har blivit svinkass på att dokumentera via iphonekameran. Dock ska det bli ändring nu pga har köpt en IPHONE 5!!! YES!!! är orimligt glad för den hehe :-) Här får ni i alla fall ljusglimtar från de senaste veckorna:

Jag shoppade outfiten ovan på mellandagsrean. Bruna höga braxor + världens mysigaste tröja! Mycket nöjd. Denna selfie tog jag på tågtoan Lund - Stockholm när jag åkte dit över 2 dygn för att återförenas med Murre + Ellen samt fira nyår.

Nyårsselfie. Hade glittriga ögonlock samt prickar under ögonen (min å Ellens nya GREJ)

Vi var ett litet gäng som åt middag hos Johanna. Lilla gänget: Alice, Ellen, Johanna, Klara Tuva, Murre och jag.



Åt, som ni ser, fett god mat

Puss

Firade in det nya året vid Strandvägen. Vad jag kan komma på kanske finaste tolvslaget ever? Kände såhär:

Liksom världens finaste lilla gäng och ba lyckaaaa

Och den mest fantastiska nyårskyssen. Sa hejdå till 2014 som varit ett riktigt bajsår på många sätt, men ändå året då jag träffade personen ovan <3 Så det är man ju glad för, minst sagt

Sen vare tillbaka till lille Lund och en äcklig lägga som jag å Ellen stooorstädade hela första helgen. Big announcement: Jo det är ju nämligen så att ingen mindre än ELLEN har flyttat in hos mig. Kanske bästa ever. (Oj vad allt är "bäst" nu hahah)

Lagat så jävla god mat!! Och billig!!!

Ätit frukost framför SATC.

Ah sen har det ju varit vanliga veckor å då jobbar jag bara typ. (Vilket dock för det mesta är kul!) Jaja helg igen och besök:

Johanna!!!!! Men innan vi piffade oss så snygga som ovan så:

Åt vi svingod mat samt drack ett mkt äckligt (nä, men rätt så) sött vin som Ellen tagit med från Malaga och "sparat till festligt tillfälle" haha så smakade det bajs :( Vi hällde i apelsinjuice och hallon, då blev det najs!

Efter väldigt viktiga fina samtal i soffan och middag så gjorde vi ju oss snygga. Asså kolla bara? Jag kände mig fabulous, ja så får man säga

Sen gick vi på fest för att fira gullisen till höger, Zea.

Kämpade oss igenom Egon och tog tåget till Malmö för en, minst sagt, ovanlig kväll.

Jag har köpt en Carpe Diem-skylt :-)

Jag gjorde det liksom... ironiskt... pga älskar Carpe Diem och så men ja det är ju onekligen KITSCH. (Obs snälla om någon har dessa "på riktigt", ta inte illa upp!!!) Murre sa att jag har seriös carpe diem-aura och att ingen skulle förstå det skämtsamma i det, så ni får väl ta det hur ni vill hehe I don't mind

I måndags kom en till bästis på besök - FANNY! Vi har gosat så jävla mycket, hängt i världens bästa soffa (kolla bilden ba) och ah, gosat helt enkelt.

Sen vare ju helg igen och vi drack bubbel, kolla förresten vår tavla till vänster, det är en dansande Miley Cyrus! Kolla även snygga tjejen i fåtöljen som ba råkar vara en av mina bästa personer på jorden :-) mvh stolt :-)

Vi mötte upp Jenkan, min kollega inklusive goda vän, och gick på fest i ett kollektiv

Sen gick vi till Herkules och dansade där jag träffade denna gulliga tjej som läser min blogg! HEJ!!! jag ba KUL VI TAR EN BILD!!!! *puss* Hoppas du ej blev rädd :-)

Klart slut puh nu ska jag laga pizza och spela spel! Ha en mysig söndagskväll!

3 kommentarer:

  1. Hahaha, så typiskt dig att ta bilder med strangers. men om de läser bloggen så är det klart det ska dokumenteras!! Och åh, halloumi är så sjukt svårt att hitta här i Paris :((( Finns ingenstans. Jag blir depp på det.

    Ps. Jag håller med Murre. Hade lätt kunnat tro att du var seriöst med CP-skylten (ahahah).

    SvaraRadera
  2. my!! har gått igenom ditt arkiv till juni 2013 hehehe.. din studentklänning är så drömmig, vet du var den kommer från? :)):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh! Nä tyvärr, eller alltså det är Floras gamla och har för mig att den är köpt i London : (

      Radera