8.08.2014

Saker som gör mig glad

Heeeejjj på er!!! Nu har det ofrivilligt, men medvetet, blivit ett litet (eh) uppehåll här. Anledningen är 1. att jag varit i Italien en vecka och sen mest jobbat eller 2. mått helt superkasst. Och jag har flera gånger tänkt gå in och skriva, men jag har ju tendensen att typ inte KUNNA icke-öppna mig och jag orkar helt enkelt inte prata om varför jag inte orkar...livet... hm. ja. Men nu kan ni få världens längsta inlägg med ljusglimtar från de senaste veckorna i alla fall! Enjoy!!

Bo hos Ellen och vakna upp bredvid henne, dricka kaffe i sängen, mötas på kvällen efter varsin jobbdag och ventilera jobbigheter (i dubbel bemärkelse) och skratta lite ändå. Fina fina Ellen hur fan ska jag hantera livet när du åker??????

Återförenas med min girlfriend som bott i Paris alldeles för länge. Vi tog igen och badade i världens vackraste kvällsljus. Älskar henne så mycket.

Hänga i Vitan med en annan jag älskar orimligt mycket - Maria. Vi diskuterade livet, framtid och politik och hon är så jävla smart å bra aah wow!!!!!

Fira finaste (fan mycket kärleksförklaringar nu, men har ju bara hängt med mina bästa liksom) Hedvig på Muskö.




Snyggaste kompisarna, kubb, gräsmattehäng, tårar framkallat av skratt under lek (jag är Quuen lekledare ofcourse), beerpong, dans på loftet och ingen ångest över att vara den som går och lägger sig först av alla. Nöjd så.

Få snapchats på/av den här. Och att kunna ringa honom när allt är svindlande eller bara för att få lite gladkänslor i kroppen

Fira underbara fantastiska Hannah i hennes ljuva lägenhet.

Återigen - vakna upp bredvid Ellen



Och äta halloumiburgare + kvällsbada vid Reimersholme med henne.

Jobba på Blå Blom. Så mysiga onsdagar jag har haft. Serverat, lyssnat på Stand-up, känt mig proffsig i förkläde

Bada i glittrande Hornstull-vatten

Ha världens bästa fredag med Flora på Häringe slott





Bubbel, svampmackor, lekar, dans, sommar sommar sommar

Och titta, jag var så glad den dagen!

Och Flora så här fin <3

Äta brownies och dricka mjölk i Rålis med Fanny. Vi mår pissigt tillsammans och pratar om allt som är jobbigt

Sen somna bredvid varandra och dricka kaffe i sängen på morgonen. Fannyyyyyy jag älskar dig

Köpa en Cola, trots att jag inte dricker det, och bli lite glad varje gång jag ser flaskan i min väska (åå jag är så kärlekskrank)

Komma hem efter jobbet och äta knäckebröd med cheddarost i kvällssolen i mysoutfit.

Och äta goda frukostar.

Fira sista jobbdagen med strösslig glass på rasten. Sitta i regnet på baksidan och embrace:a känslan/vetskapen att jag snart är klar.

Vegoburgare i pappkartong. SERIÖST älskar dessa take-away-lådor orimligt mycket??? Att jag ens älskar dem är orimligt??? En pappkartong? Nåja

Känna mig snygg i Floras kläder

Och hänga med Flora själv, om så för en timma. Bli kramad på efter jobbiga samtal och äta brunch på bryggan. <3

För närvarande befinner jag mig på Västkusten med min familj och släkt på pappas sida. Nu är städarskan inne i rummet så jag tänkte ta en promenad in till Grebbestad. Vi hörs snart!!! Kram

1 kommentar: