7.17.2014

@Arlanda.

Hej gänget!
Här sitter jag på Sveriges största flygplats (...väl?...) och vill kräkas av trötthet. Det här med att lära mig framförhållning alltså! Mitt flyg går 08, jag ba ok men nice då är jag där 06 ish. Så tar det någon halvtimma att lämna in väska/gå genom säkerhetskontroll och sen kan jag chilla med en fräsch juice (insåg precis att jag inte alls kan det... om det inte finns juice för 16 kr?)(plus en väns gamla ex jobbar i Joe & the juice här såg jag och orkar inte den här *borde vi hälsa eller inte*"heeej! eeh jaha du jobbar här jo jag ska till Nice, eller ja..(osv)") GUD vad jag babblar.

Vi tar det kort och koncist: Jag var orolig igår natt. Fick någon slags ångest när jag skulle sova som jag behövde ventilera med Ellen, i alla fall gick jag upp på dirren imorse UTAN att snooza för cirka första gången i mitt liv och nu är jag på flygplatsen med sååå mycket tiiiid att dööda.

Då kan man ju passa på att blogga :-) Och svara på era fina mail ang. samboliv!!! <3 ALLTSÅ!!?? Ångrar mig lite smått pga alla (hehe låter som jag har fått floder av mail, så är inte fallet) ni är så underbara? Jävlar inte sparsmakat med orden här men alltså blir lyrisk över varenda en och önskar bara att vi alla kunde bo i ett stort kollektiv? Nåväl.

Tänkte bjussa på en schysst (haha, det ordet) photobooth-bild för att kompensera för allt babbel men orkar inte posera med mina icakassar under ögonen (eh) så här får ni från lite andra tillfällen (ändå längesen jag la upp photoboothbilder?)
'
Jag och en söt i min famn. Ni kanske anar något med tanke på texten nedanför, kan ju säga som så att det inte är fiktion, utan fakta, och ni ska få veta mer. Hehe.

En till ganska söt med blommor i håret någon dag under alla vårfestligheter

Här pluggade jag hemma hos Sara och hennes mamma kom med bakelser till oss. Nice.

Posering i svart outfit

Och RÅposering med en burk glass, iförd (jag alltså, inte glassen) min mammas byxdress som jag råkade förstöra med en sax. Oups.

Jaajaaaa nu ska jag svara mail eller producera ännu ett blogginlägg. Hoppas ni hängde med här bland alla (sjukligt många?) parenteser. Har ju någon slags fetisch för parenteser (uppenbarligen)

Puss!!!!

2 kommentarer:

  1. Så stort hjärta du har, My, klart alla vill bo med dig!!
    Plus att bättre tidigt än för sent till flygplatsen, ehehe....

    SvaraRadera
  2. Parenteser är typ bäst (tillsammans med kommatecken). Hoppas du lyckades döda tid, tidspessimisten här är alltid på plats 3 timmar innan så är lite av en expert på just det ;)

    SvaraRadera