3.11.2012

miphone

Jag ger er mobilbilder från senaste månaden:
Felix och Flora på Hermans. Vi hade dubbeldejt där innan lovet och det var sjukt mysigt. Hermans är min bästa restaurang, jag fullkomligt avgudar deras mat och kan få Hermans-abstinens lite när som helst. Och Flora och Felix är så himla fina människor och SÅ BRA/FINA/SNYGGA/GOSIGA/UNDERBARA TILLSAMMANS.
Jag njuter i Alperna. Åh gud vad bra det var. Längtar tillbaka. 
En bild från söndagen då jag precis kommit hem från Alperna. Det här var världens bästa dag nästan. Jag och Elias hämtade  Ringo hos mormor och morfar och promenerade i solen, köpte glass och pussades. <3
Jag har blivit VÄRSTA smågodis-tjejen. Eller alltså, har varit det ett tag nu. Usch det är gott men inte så hälsosamt. I alla fall, här hade jag ätit godis från tre olika märken. Mina favoritsorter från varje märke är: PARROTS: yoghurtstrawberrycrisp, kanelmandel och muslicrisp. SEVEN11: Vattenmeloner, plopp och twix. KARAMELLKUNGEN: Sura citronläppar, toffeechoklad och mörk mintpralin. Japp. Det var det. Sen älskar jag sura mattor också, men dom finns typ inte någonstans.
Jag och Mathilda. Mathilda är typ världens bästa. Hon går teater-trean på min skola och vi har hängt en del på sista tiden vilket jag är megaglad för för hon är så NAJS. Puss på Mathilda.
Hur skolmat kan se ut, nyttig elev/onyttig elev.
Avslutningsvis får ni en bild på Maria. För att hon är så bra. Puss på Maria.

HEJDÅ

1 kommentar: