3.17.2012

fredagagagagagaggagagagag

Kaffe i solen med bästa Alice
Agnes <3
sooooool
                               
Freja, Mathilda och Maria njuter lite.
Älskade Flora på en uteservering i gamla stan.
Min frukost i torsdags. Havredryck, te, smörgåsar och soyayoghurt med keso och frysta bär. ALLTSÅ MUMS
Hade nästan inga lektioner i torsdags och åt glass vid slussen-kajen med flickan ovan istället. 
Idag hade vi ljuskurs på dansens hus. Det var faktiskt mest långtråkigt.
Och såhär tänkte jag nog se ut ikväll. Plus massa fula smycken och smink. Nittiotal woho!
                             
Mina tre senaste dagar har varit smått fantastiska. Bästa var onsdagen då jag och Flora drack vin i solen, lagade soppa, åt semla i mitt kök, pratade om ungefär allt och gjorde världsabra planer, samt igårkväll då jag hade ett väldigt givande samtal med min fina pojkvän. Älskar honom så otroligt mycket. Och nu sitter jag i köket och väntar på Gloria och Maria som skall komma hit och klä ut sig tillsammans med mig inför en födelsedagsfest ikväll med nittiotalstema. Jag är pepp!

(det här inlägget skulle postas igår egentligen, för i skrivande stund i denna parentes är det nämligen lördag. japp.)

2 kommentarer:

  1. Oj, så fint! Man blir ju helt smittad! :)


    Jadu, jag har många kullar och dalar i mitt liv just nu... Har lite svårt att våga sätta ord på det när jag inte vet vad det är som pågår. Men.. Jag vet väl tids nog.

    SvaraRadera
  2. My, vill träffas snart igen!!! Hoppas på sol på onsdag så att vi kan göra samma sak igen. Puss min favvo

    SvaraRadera